PRJR / Szolgáltatások / Hirdetéskezelés
Hirdetéskezelés
Hiszünk abban, hogy nem a hirdetési keret mérete számít, hanem csak az, hogy ki milyen hatékonyan tudja felhasználni azt.
Az online hirdetési csatornák sokszínűsége minden vállalkozásnak lehetőséget ad, hogy hatékonyan elérje a célcsoportját.
Legyen szó vevőszerzésről, forgalomnövelésről vagy márkaismertségről, mi segítünk megtaláni azt a platformot és stratégiát, amely valóban működik.
Gyakran ismételt kérdések
Miért fontos, hogy hirdess?
Az emberek nem termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolnak meg, hanem érzéseket, megoldásokat, bizalmat és a jövőt. Ezeket a dolgokat csak akkor tudják tőled megvenni, ha tudják, hogy létezel. A döntések gyorsak, a vásárlók rengeteg időt töltenek online, a kérdés csak az, hogy te is ott vagy-e?
A nullák és egyesek által uralt digitális világban, ha nem jelenik meg a vállalkozásod ott, ahol az emberek keresnek, görgetnek vagy informálódnak, akkor más fog, méghozzá a versenytársad. Aki lehet, hogy se nem jobb, se nem gyorsabb, de még nem is biztos, hogy olcsóbb. Az előnye csak az, hogy ő ott volt a megfontolási szakaszban.
Hirdetés az egyik leggyorsabb és legbiztosabb módja annak, hogy te is a figyelem központjába tudj kerülni, és ami fontos nem nagy óriás cégek engedhetik meg ezt maguknak. Rengetegen hirdetnek, de csak kevesen hirdetnek jól, mi ebben segítünk neked.
Hogyan működnek az online hirdetések?
A digitális hirdetések egyik legnagyobb előnyei a pontosság, a rugalmasság és a mérhetőség. Az online kampányokat úgy célozzuk, hogy csak azoknak jelenjen meg akiket valóban érdekel, vagy azoknak akik már aktív problématudattal rendelkeznek.
Hirdethetünk például:
– Azoknak akik rákeresnek a szolgáltatásodra, vagy a termékedre (Google Ads kereső hirdetés),
– Akik megnézték a termékedet (Remarketing és Dinamikus remarketing hirdetések),
– Azoknak, akik egy bizonyos földrajzi helyen vannak, vagy egy adott élethelyzetben,
– De akár újraaktiválhatjuk a korábbi vevőidet is.
A fő ráadás, hogy a hirdetések által kiváltott hatás, a kattintás, megtekintés, konverzió mind-mind mérhető. Nincs több vakon repülés és vakon költött büdzsé, hiszen minden adat visszajelzés amiből tanulunk, ez alapján optimalizálunk és továbbfejlesztjük a kampányaidat.
Mit kínálunk neked?
Hirdetési kereted úgy kezeljük mintha a sajátunk lenne, a kampányokat nem engedjük el, folyamatosan figyeljük, teszteljük és optimalizáljuk őket, hogy minél hatékonyabban működjenek. Célorientált hirdetési rendszereket építünk, amelyek figyelemre méltóvá és eredményessé teszik a vállalkozásod online jelenlétét. A hatékony online jelenlét kialakításához erős alapok kellenek, ezért mielőtt kampányt indítanánk:
– Megismerkedünk a rövid és hosszútávú üzleti céljaiddal.
– Átnézzük a honlapodat, az eddigi eredményeidet és webanalitikádat, amennyiben rendelkezel kutatásokkal vagy felmérésekkel azokat is átolvassuk.
– Megvizsgáljuk a piacod átvilágítjuk a konkurenciákat, megnézzük, hogy milyen csatornákon és hogyan hirdetnek.
– Segítünk megtalálni azokat a csatornákat, amelyek valóban működnek a te iparágadban és célközönségednél.
Ezután megtervezzük, felépítjük és kezeljük hirdetéseid és kampányaidat, hogy ne csak jelen légy, hanem ki is tűnj a tömegből:
– Kialakítjuk a hirdetési stratégiákat
– Hirdetésszöveget írunk
– Felépítjük és optimalizáljuk a kampányaidat
– Rendszeres riportálással bemutatjuk az eredményeket és a következő lépéseket
Még nem tudod, merre indulj?
Google vagy Facebook? TikTok vagy Instagram? Esetleg valami teljesen más? Túl sok lehetőség van és nem is tudod hol kezd?
Semmi gond, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk megtalálni a célodhoz és célközönségedhez illő csatornát, hogy a hirdetés ne költség legyen, hanem befektetés a szebb jövőbe.
Milyen hirdetési platformokat kezelünk?
Alapelvünk, hogy nem az számít, hogy kinek van a legnagyobb hirdetési kerete, hanem csak az, hogy ki tudja leghatékonyabban felhasználni azt.
Üzleti céljaidat támogató kampányokat építünk és optimalizálunk, egy vagy akár több platformon is:

Google Ads hirdetéskezelés
Ha valaki aktívan keres egy terméket vagy szolgáltatást a Google Ads az egyik legjobb megoldás, hogy pont akkor találkozzon veled, amikor éppen szüksége van rád.
Ideális:
– Értékesítésre (webáruházaknak)
– Ügyfélszerzése (szolgáltatásoknak)
– Márkaépítése (a Google Ads nagyelérésű kampánytípusai miatt.)
Meta Ads hirdetéskezelés
(Facebook & Instagram)
A Meta hirdetések remek lehetőséget adnak arra, hogy vizuális történetmeséléssel szólítsuk meg a célcsoportodat Facebookon, Instagramon, Messengerben, Threads-en vagy akár WhatsApp-on is.
Ideális:
– Közösségépítésre
– Események promotálására
– Márkaépítésre
– Szolgáltatások és termékek népszerűsítésére


TikTok Ads hirdetéskezelés
A TikTok a szórakoztatáson keresztül épít kapcsolatokat a fiatalabb generációval. A rövid videókban történő hirdetés figyelemfelkeltő és autentikus módja a márkaépítésnek.
Ideális:
– Fiatal célcsoport eléréséhez
– Trendi termékek hirdetéséhez
– Elöregedő, poros márkák megfiatalítására és utánpótlás biztosításához
LinkedIn Ads hirdetéskezelés
Szakmai döntéshozókat és üzleti célcsoportokat keresel? A LinkedIn nagyon jó lehetőséget kínál B2B kampányok indítására, ha más vállalkozókat céloznál.
Ideális:
– B2B szolgáltatások
– Céges tréningek
– Üzleti szoftverek vagy tanácsadás hirdetésére.


Pinterest Ads hirdetéskezelés
A Pinterest vizuális világa olyan termékeknek vagy szolgáltatások népszerűsítésére alkalmas, melyet inspiráció alapján vásárolnak meg.
Ideális:
– Lakberendezőknek és lakberendezési webáruházaknak
– Divat, esküvő kategóriára
– DIY és kreatív termékek hirdetésére
Ár-összehasonlító menedzsment
Ezeken az oldalakat a legtöbben már konkrét vásárlási szándékkal keresik fel, így magas konverziós arány érhető el.
Ideális:
– Webáruházaknak

Készen állsz, hogy kiemelkedj a zajból?
Segítünk elindulni, újratervezni vagy épp szintet lépni az online hirdetéseidben. Nincs kötelezettség, csak valódi figyelem, tapasztalat és célorientált támogatás. Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Ahhoz, hogy valóban testreszabott hirdetéskezelési megoldást kínáljunk meg kell ismerjünk téged és a vállalkozásodat, ehhez adatokra van szükségünk.