Google Ads hirdetéskezelés

Hiszünk abban, hogy nem az számít, hogy kinek van a legnagyobb büdzséje, hanem az, hogy ki tudja azt a leghatékonyabban felhasználni. 


Ragadd meg a figyelmet, nyerd meg a szívüket és konvertáld őket! Légy látható, légy jelen a Google Ads és a PRJR segítségével!

Van már fiókod?

Kérj auditot és felfedjük a hibákat és a lehetőségeket!

Miért érdemes Google Ads-en hirdetned?

A Google a hazai legnépszerűbb keresőmotor, illetve a leglátogatottabb oldalak listájában ő birtokolja az előkelő első (Google.com) és második helyet is YouTube.com-al. 

 

Ezek a csatornák már önmagukban masszív eléréssel rendelkeznek, de a Display hálózat miatt Google Ads segítségével más weboldalon, illetve applikációban is meg tudunk jeleníteni hirdetéseket. 

 

A digitális marketing de főleg a Google Ads egy technikai sport, ez az egyik legbonyolultabb hirdetési rendszer, számos optimalizálási technikával, ne égesd el a hirdetési keretedet, bízd profikra a hirdetéseid kezelését.

Milyen típusú Google Ads kampányokat menedzsel a PRJR?

Üzleti céljaidat támogató kampánytípusokat és hirdetéseket indítunk:

Kereső (Search) hirdetések

A keresőhirdetés az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy azonnali, releváns forgalmat irányítsunk a weboldalra.


Amikor valaki rákeres egy problémára, szolgáltatásra vagy termékre, ott kell lenned, hiszen ha nem látnak akkor nem létezel a célközönséged számára.

Típusok:
Search, Dynamic Search Ads és AI Max

Shopping hirdetések

Ha webshopod van ez egy kötelező hirdetéstípus, hiszen itt oda kerül a terméked, ahol a vásárlási döntések születnek. 


A Google Shopping hirdetések vizuálisan kiemelkednek a keresési találatok között, hiszen a terméked képét, árát és nevét is megmutatják. Segítünk Feedet optimalizálni és profitot termelő kampánystruktúrát építünk neked.

Remarketing hirdetések

Biztos veled is megtörtént már, hogy megnéztél egy terméket egy webáruházban, majd később bármerre böngészel, hirtelen mindenhol azt a terméket látod, mintha az követne téged. Ez nem véletlen, ez nem más mint a remarketing (más néven a retargeting), amely nem csak webshopok, de szolgáltatások népszerűsítésére is kiváló eszköz.

 

Sok látogató nem az első látogatáskor vásárol, vagy jelentkezik, idő kell nekik még a döntéshez és ez rendben van. A remarketing kampányaink segítenek visszahozni őket akkor, amikor készen állnak a döntésre. vevőidet, vagy újracélozzuk azokat akik már majdnem konvertáltak.

YouTube hirdetések

A YouTube több, mint videómegosztó, ez a második legnagyobb keresőmotor a Google után, a mozgó “óriás mozi” sok millió nézést generál nap, mint nap.

 

Legyen szó akár márkaépítésről, akár új ügyfelek szerzéséről YouTube hiretésekkel könnyen elérheted a célközönséged figyelmét.

Performance Max (PMax) hirdetések

A Google Ads egyik legújabb és legösszetetteb hirdetéstípusa, mely több formátumban is hirdetéseket jelenít meg. A PMax akkor működik a legjobban, ha megfelelően van betanítva, ehhez hoztuk létre a KPTR és KPTR+ nevezetű saját fejlesztésű technológiánkat.

 

Ha gyors skálázásban és több csatornán való jelenlétben gondolkodsz, a Performance Max a te kampánytípusod, mi pedig tudjuk, hogy hozzuk ki belőle a maximumot.

Display hirdetések kampányok

A Display kampányok arra adnak lehetőséget, hogy látványos vizuális megjelenésekkel új vagy korábbi érdeklődőket érj el, miközben ők tartalmakat fogyasztanak (böngésznek, híreket, vagy blogokat olvasnak, vagy épp a kedvenc oldalukon időznek).

 

Demográfiai, érdeklődési kör, élethelyzet, vásárlási szándék, vagy platform alapján képesek vagyunk elérni a megfelelő közönséget.

App install kampányok hirdetések

Alkalmazásod van? Segítünk népszerűsíteni, automatizált, gépi tanulással támogatott kampányokat hozunk létre, hogy minél olcsóbban, de minél értékesebb felhasználók töltsék le az alkalmazásodat.

Demand Gen kampányok

A Display kampányok arra adnak lehetőséget, hogy látványos vizuális megjelenésekkel új vagy korábbi érdeklődőket érj el, miközben ők tartalmakat fogyasztanak (böngésznek, híreket, vagy blogokat olvasnak, vagy épp a kedvenc oldalukon időznek).

Demográfiai, érdeklődési kör, élethelyzet, vásárlási szándék, vagy platform alapján képesek vagyunk elérni a megfelelő közönséget neked!

Gyakran ismételt kérdések

A Google Ads egy úgynevezett PPC (Pay-per-click) csatorna, a megoldás egyik nagy előnye, hogy beállíthatjuk, hogy csak kattintás után kell fizetnünk.

 

Megjelent a hirdetésed, de nem kattintott rá senki? Ebben az esetben a Google megjelenítés ingyen volt, nincs semmi költséged!

 

Szintén előny, hogy hirdetéseink számos helyen és formában meg tudnak jelenni, így szöveges, képes de akár videohirdetés formában is reklámozhatjuk a termékeidet, vagy szolgáltatásodat.

 

Hirdetéseink többek között megjelenhetnek a Google keresési találatai között mint szöveges, de akár Shopping termék találatai között is, a YouTube-on, a Gmailben és a Display hálózat partner oldalain is.

A Google hirdetési ökoszisztémája egy sokoldalú megoldás, amely számos vállalkozás, vagy ügy népszerűsítésére alkalmas, emiatt még alacsony havi költés mellett is érdemes kipróbálni.

 

 

Nagyon fontos, hogy ez egy technikai sport, nem csak marketing, hanem digitális technikai és hirdetői tapasztalat is kell ahhoz, hogy a megfelelő megtérüléshez, ezt a szakmai és technikai tudást biztosítjuk a számodra.

 

 

A PRJR-nál hirdetéskezelési szolgáltatást biztosítunk, hiszünk a transzparenciában, így azt is meg fogjuk mondani neked, ha számodra nem ez a legalkalmasabb csatorna és más digitális csatornán kellene előbb elindulnod.

A megfelelő beállításokkal csak a kattintások után kell fizetni. A kattintás költségét (CPC) viszont több tényező is hatással van, az iparág, az aktív konkurencia száma, az ajánlattételi stratégia, a minőségi mutató és a hirdetéskezelés minősége, mind befolyásolja, hogy mennyibe kerül egy-egy kattintás.

 

Ha szeretnéd megtudni, hogy a te területeden mennyi egy átlagos kattintás költség, vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig lekutatjuk a piacodhoz tartozó kulcsszavak kattintási költségeit és keresési mennyiségeit. És mivel hirdetéskezelést is végzünk, így profi kampányokat is tudunk ezekre építeni.

Nem önjelölt szakértők vagyunk, akik pár TikTok, vagy YouTube videó megnézése után hirdetéskezelési vállalkozást indítanak és szakértőnek kiáltják ki magukat…

 

Metercsik Joe a legnagyobb magyar cégekkel dolgozott együtt: az eMAG Magyarország Digitális Marketing Vezetője volt 4 évig, előtte pedig Senior PPC Specialistaként kezelte és optimalizálta az Euronics PPC csatornáit (beleértve Google Ads, Meta Ads és Bing Ads hirdetéseket) a Mindshare Magyarország médiaügynökségben.

 

Joe 2017 óta van a szakmában ez alatt több millió EUR hirdetésköltés tapasztalatát szerezte meg, melyben a szokásos PPC csatornákon kívüli megoldásokban is elmélyült. Közel 6 évig volt külsős oktatója a Debreceni Egyetemnek, ahol mester- és alapszakos hallgatóknak is tanította a digitális marketing és a webanalitika alapjait, publikációja pedig a debreceni Szkholion szakfolyóiratában jelent meg.

A Google AdWords és a Google Ads ugyanazt a hirdetési platformot jelöli, a két kifejezés ma már egymás szinonimája. Mivel maga a hirdetési rendszer ekkor közel 18 éve létezett a piacon, az AdWords kifejezés mélyen beépült a köztudatba és sokan mind a mai napig így hívják a Google Ads hirdetési rendszert.

Bízd ránk a Google Ads hirdetéseidet

Miközben te a vállalkozásod növekedésére koncentrálsz, mi gondoskodunk róla, hogy a Google Ads kampányaid valóban eredményt hozzanak.

 

Felépítjük, tesztelünk és optimalizálunk, hogy a büdzsét minden forintjából a legtöbbet hozzuk ki. Tedd le a terhet, válaszd a profizmust és hozd ki a maximumot a hirdetéseidből.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!​

Ahhoz, hogy valóban testreszabott Google Ads hirdetéskezelést biztosítsunk meg kell ismerjünk téged és a vállalkozásodat, ehhez adatokra van szükségünk.


    Nem szeretnék hírlevélre feliratkozni.