TikTok Ads: Smart+ bemutató

TikTok Smart+ kampánytípus bemutató


1. Mi az a TikTok Smart+ kampány?


Pontosan mit is csinált a Smart+?

1. Automatizál: Az algoritmus minden beállítást kezel a célzástól az elhelyezésig. A prediktív AI és gépi tanulás révén a rendszer az adott vállalkozás céljaihoz igazítja a kampányokat és ezzel az optimalizálással növeli a hatékonyságot.

2. Időt takarít meg: Az automatizált rendszer miatt kevesebb manuális munka szükséges.

3. Skálázhatóság: A TikTok algoritmusa képes gyorsan reagálni a felhasználói aktivitásra, így nagyobb költések mellett is hatékonyan működik.

4. Megelőzi a bannervakságot: A rendszer automatikusan felismeri, ha egy hirdetés kifárad és akár új kreatív kombinációkat is generál, mely meghosszabbítja a kampány élettartamát.


2. Milyen Smart+ kampánytípusok léteznek?

A TikTok Ads több altípust is kínál, mindegyik más-más célra optimalizál, nézzük meg hát a legfontosabb kampánytípusokat és azt, hogy melyik mire alkalmas.


Smart+ Traffic Campaign:

Ez a kampánytípus arra optimalizál, hogy nagy mennyiségű (és jó minőségű) forgalmat irányítson a weboldaladra a TikTok mesterséges intelligenciája segítségével.

Nem ajánlanám, de akár anélkül is elindítható, hogy TikTok Pixelt implementálnád, így nagyon könnyedén el tudsz itt indulni.

Jellemzők:

Cél:Forgalom (Traffic)
Optimalizációs célok: (Optimization goal) Kattintások (Clicks)
Landingoldal-megtekintések
(Landing Page View)
Elérhető ajánlattételi stratégiák: Maximum Delivery
Cost Cap
Katalógushirdetés:Elérhető

Mivel elérhetőek a katalógushirdetések így, ha webáruházzal rendelkezed akkor, traffic optimalizálással is hirdetheted a termékeidet.


Optimalizációs célokról röviden:


Smart+ Web Campaign:

A Smart+ Web kampány azoknak a hirdetőknek készült, akik a weboldalukon konverziót szeretnének elérni: vásárlást, regisztrációt, feliratkozást vagy hasonló üzleti célt és akik rendelkeznek TikTok pixel és/vagy Events API integrációval. Ez a kampány a teljesítményorientál e-kereskedelmi hirdetőknek érdemes haszálniuk, akik több értékesítést szeretnének elérni a weboldalukon.

Jellemzők:

Cél:Értékesítés (Sales)
Optimalizációs célok: (Optimization goal) Érték (Value)
Konverzió (Converison)
Landingoldal-megtekintés
Kattinás
Elérhető ajánlattételi stratégiák:Az összes elérhető
Katalógushirdetés:Elérhető

Smart+ Lead Generation Campaign:

A kampánytípus célja, hogy a vállalkozásod költséghatékonyan új érdeklődőkhöz jusson, miközben minimalizálja a manuális kampánykezelést.

Jellemzők:

Cél:Ügyfélszerzés (Lead generation)
Optimalizációs célok: (Optimization goal)• Konverzió (Converison)
• Űrlapbeküldés
Üzenetek
Kattinás
Elérhető ajánlattételi stratégiák:• Maximum Delivery,
• Cost Cap

Smart+App Campaign:

Ha szeretnéd népszerűsíteni az App-odat, akkor pont ez kell neked, hiszen a a Smart+ App kampányok célja nem más mint az alkalmazásod telepítésének és használatának ösztönzése.

Jellemzők:

Cél:Applikáció népszerűsítés (App promotion)
Optimalizációs célok: (Optimization goal) Telepítés (MAI)
Alkalmazáson belüli események (AEO)
Érték (VBO)
Elérhető ajánlattételi stratégiák:Android:
Cost Cap
Maximum Delivery
Highest Value
IOS:
Maximum Delivery

Optimalizációs célokról röviden:

A marketing világa tele van rövidítésekkel, nézzük meg, hogy mit is takarnak a Smart Plus App kampány optimalizációs beállításai:

1. Telepítések: MAI (Mobile App Install): Célja, hogy minél több letöltést generáljon az appodnak.

2. Alkalmazáson belüli esemény: AEO (App Event Optimization): Appon belüli konkrét eseményeket céloz (mint például: vásárlás, regisztráció, kosárba helyezés stb.) és ezeket próbálja maximalizálni.

2. Érték: VBO (azaz Value-Based Optimization, de az csak Androidon elérhető): Nem minden vásárlás hasonló értékű, ez az optimalizáció arra a felhasználókra összpontosít, akik nagyobb értékű tranzakciókat végeznek.


Összefoglaló: