Meta Ads hirdetéskezelés: Facebook és Instagram kampányok

Naponta több ezer ember görgeti végig a Facebook és az Instagram hírfolyamát, a kérdés csak az, hogy te is ott vagy?


Sokan úgy gondolják, hogy a boost gomb megnyomása elég. A valóság az, hogy a Facebook és az Instagram hirdetések összetettek, rossz célzások, gyenge kreatívok és hiányzó optimalizálás mellett csak elégeted a költségkeretedet, bízd inkább profikra a hirdetéseidet kezelését!

Kérdésed van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Te is tapasztaltad már?

– Nem tudod, miért nem hoz eredményt a kampányod…

– Elindítottál hirdetéseket, gyorsan elköltötted a büdzsédet, de eredmény nincs…

– Kattintások jönnek, de az üzleti eredmények ritkák mint a fehér holló…

 

Ahogy egy műtétet sem magadon csinálnál, hanem profi orvosokra bíznád magad, úgy a hirdetések esetében is akkor jársz a legjobban, ha profikra bízod, mert, hiszen a hirdetéskezelés is egy külön szakma. Ne várj tovább, szervezd ki az online hirdetéseid optimalizálását most!

Megoldás:
Profi Meta Ads hirdetésmenedzsment

Mi abban segítünk, hogy hirdetéseid végre valódi üzleti eredményeket hozzanak, azaz felépítjük és optimalizáljuk a kampányaidat. Legyen szó akár Instagram, akár Facebook hirdetésről, vagy több Meta platformot érintő komplex Meta menedzsmentről, mi nem csak kezeljük a kampányaidat, hanem:

Tulajdonosi szemlélet

Minden költségkeretre úgy tekintünk, mintha sajátunk lenne. Transzparensen beszélünk a jó és a rossz dolgokról is.

Fókuszban a céljaid

Megfelelő emberek elé visszük az üzenetedet, olyan rendszereket építünk, amelyek az üzleti céljaidat támogatják.

Adatközpontúság

Nem megérzésekről beszélünk, hanem adatokról, statisztikai szignifikanciáról és korrelációkról.

Folyamatos edukáció

Edukálunk és folyamatosan tájékoztatunk az eredményekről és a következő lépésekről

1.) Megértjük az üzletedet

Feltérképezzük a célcsoportodat, termékeidet és szolgáltatásodat és a konkurenciáidat.

2.) Elkészítjük a hirdetési stratégiád

Rád szabott hirdetési stratégiát alkotunk.

3.) Kampányokat építünk

Hirdetésszöveget írunk és felépítjük és beállítjuk a kampányaidat.

4.) Finomhangolunk

Módosítjuk a beállításokat, hogy minél hatékonyabbak legyenek a kampányaid.

Gyakran ismételt kérdések

A Meta Ads egy gyűjtőfogalom, mely magában foglal a Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp és a többi Meta platform hirdetési rendszereit. A teljes hirdetési neve Meta Ads, ezen belül történik a Facebook kampányok kezelése is, ha tehát valaki Facebook-on hirdet akkor valójában a Meta Ads rendszerét használja, dióhéjban tehát a Facebook hirdetés is már a Meta Ads része.

Igen, a Facebook hirdetésekhez hasonlóan az Instagram hirdetés is a Meta Ads hirdetéskezelő rendszerén működik, mely korábban Facebook Ad Managerként volt ismert.

A Facebook vállalata 2021 októberében átalakult és Meta-ként folytatta a működését. Ez azért történt, mert már nem csak a Facebook közösségi oldal üzemeltetését végezte, hanem olyan platformokat is mint az Instagram, WhatsApp, Messenger. Emiatt a Facebook hirdetéskezelő is átalakult, és ma már Meta Ads Manager-ként ismerik, az átalakulás célja az volt, hogy egy rendszerben kezelhető legyen az összes Meta hirdetési platform.

A Meta hirdetési platformnak számos előnye van:

 

 – Pontos célzás: demográfia, érdeklődési kör és viselkedés alapján.

 – Kiváló remarketing lehetőségek

 – Rugalmas kampánytípusok számos cél: értékesítés, lead szerzés, márkaépítés stb.

 – Költséghatékonyság: egy jól menedzselt Meta Ads fiók a legtöbb vállalkozás számára egy kiváló reklámozási szolgáltatás.

 

 

Ráadásul ha ránk bízod a Meta Ads hirdetéseid kezelését, akkor folyamatos optimalizálással és adatvezérelt döntésekkel hozzuk ki a legtöbbet a kampányaidből.

A Meta Ads egy kiváló választás kisvállalkozások számára is, mert: 

 – Kis költségvetéssel is elindítható

 – Mérhető eredményeket hoz

 – Folyamatosan optimalizálható

 – Akár napi pár ezer forintos napi költségkerettel is elindítható

Ha ránk bízod a hirdetéseid kezelését segítünk a legtöbbet kihozni a kampányaidből, úgy hogy a valódi üzleti eredményeidet tartjuk szem előtt és azokra optimalizálunk.

Milyen Meta Ads hirdetési kampányokat kezel a PRJR?

Értékesítő (Sales) kampányok

Olyan embereket célozunk meg, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolják meg a termékedet vagy a szolgáltatásodat.

 

Ideális:
– Konverziók (vásárlás) generálásához

– Katalógus alapján történő értékesítéshez

– Hívás generálásához

Ügyfélszerző (Lead) kampányok

Érdeklődőket gyűjtünk a vállalkozásod vagy márkád számára.


Ideális:
– Konverziók (érdeklődők) generálásához

– Űrlap és azonnali űrlapkitöltésekhez

– Hívások generálásához

Forgalmi (Traffic) kampányok

Az embereket adott helyre, például a webhelyedre, az alkalmazásodhoz, illetve az Instagram-profilodra vagy a Facebook-eseményedhez irányíthatjuk.

 

Ideális: 

– Weboldal látogatások generálásához 

– Hivatkozáskattintások generálásához

– Instagram profilmegtekintésekhez

 

Aktivitás (Engagement) kampányok

Több üzenetküldést, videómegtekintést, bejegyzésaktivitást, oldalkedvelést vagy esemény-visszajelzést érünk el.

 

Ideális:

– Facebook-oldal népszerűsítéséhez

– Bejegyzésekhez kapcsolódó aktivitás növeléséhez

– Események népszerűsítésére
– Videómegtekintés generálásához – Messenger, WhatsApp és Instagram beszélgetés kezdeményezéséhez

Mobilalkalmazást népszerűsítő (App Promotion) kampányok

Olyan új embereket találunk, akik telepítik az alkalmazásodat, illetve folytatják a használatát.


Ideális:

– Ha még több letöltést akarsz az alkalmazásodhoz

– App aktivitás javítására

Márkaépítő (Awareness) kampányok

Az üzeneteidet bevéssük és ismertebbé teszünk, hogy emlékezzenek rád.

 

 

Ideális: 
– Egyedi elérés
– Márkaismertség növelésére 
– Videómegtekintések generálása 
– Bolthelyszín ismertség növelésére

Vedd fel velünk a kapcsolatot!​​

Ahhoz, hogy valóban testreszabott Meta Ads hirdetéskezelést biztosítsunk meg kell ismerjünk téged és a vállalkozásodat, ehhez adatokra van szükségünk.


    Nem szeretnék hírlevélre feliratkozni.